Guoda Sakalauskienė
Asmeninio prekės ženklo konsultantė
Dirbdama su privačiais klientais ir vesdama mokymus didžiausiose Lietuvos įmonėse, matau, kad asmeninio prekės ženklo tema tampa vis aktualesnė bet kurioje veiklos sferoje. Juk šiandien savo įvaizdį kuriame ne tik išvaizda, kompetencija ar patirtimi, bet ir tuo, kaip savo vertę gebame parodyti internetinėje erdvėje, kokią istoriją apie save pasakojame ir kokį įspūdį paliekame tiems, kurie mūsų ieško „googlindami”. Būdami aktyvūs socialinėje medijoje, tampame patrauklesni, įdomesni, patikimesni klientams, darbdaviams, partneriams. Taigi stiprindami asmeninį prekės ženklą internete, atveriame duris naujoms galimybėms.
GUODA SAKALAUSKIENĖ – asmeninio prekės ženklo konsultantė, daugiau nei 10 metų patirtį turinti rinkodaros strategė, įmonės „Promefile” įkūrėja, LIMA narė. Nuo 2020 m. „Feminos Bonos Akademijoje“ veda skaitmeninio įvaizdžio mokymus.
"Beveik dešimtmetį dirbau marketinge finansinių paslaugų (Fintech) industrijoje, kur pradėjau savo pažintį su asmeniniu prekės ženklu (angl. personal branding). Šiandien dirbdama su privačiais klientais, vesdama didžiausių Lietuvos įmonių vadovų, pardavimo komandoms mokymus ar dalindamasi įžvalgomis apie asmeninį prekės ženklą viešojoje erdvėje, matau, kad ši tema tampa vis aktualesnė ne tik dėl turinio, bet ir dėl ilgalaikių rezultatų. Naudotis asmeninio prekės ženklo konkurenciniu pranašumu šiandien būtina, nes, manau, kad vien tik talento ir meilės savo veiklai jau nebegana."